wtorek, grudnia 15, 2015

KALENDARZ 2016 do druku

Kalendarz na rok 2016 powstał z dwóch powodów...
z jednego to potrzeba odbiorców czyli Was - chcieliście mieć cały rok już na początku roku.
A drugim powodem była inspiracja ...
Moją inspiracją była fascynacja miejscem. Miejscem szerokorozumianym.

Kalendarz to 12 kartek A4,
z 12 unikalnymi ilustracjami,
z miescem na codzienne notatki.


Przykładowe miesiące: 




A na koniec.
Oto proszę jest.
Cały rok.
12 miesięcy.
W jednym pliku.
Do druku.
Link: hello 2016 - KLIK 

Istnieje też możliwość zamówienia wydrukowanego w bardzo dobrej jakości kalendarza wraz z drewnianą oprawą .
Pytania proszę kierować ma maila : pracowniabajkowo@gmail.com lub na FB

9 komentarzy:

  1. Piękna grafika, całość przejrzysta, po prostu idealny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie dobrze służył

      Usuń
  2. piękny! dziękuję i jeśli można, w nowym roku udostępnię dalej :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Pozwolę sobie zamieścić link do postu na swoim blogu. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz i zdobędziesz nowych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo bardzo mi miło :) dziękuję :)

      Usuń
  4. Cudowny pomysł :) bardzo mi się podoba kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu dałaś tylko jedno święto-wielkanoc :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm sama nie wiem... tak wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 dobrze narysowane... , Blogger