poniedziałek, grudnia 12, 2016

Kalendarz 2017 do druku



To już trzecia edycja 'kalendarza do druku' mojego autorstwa.

Dzisiaj prezentuję 12 świeżutkich, czystych, specjalnie dla Was opracowanych kart kalendarza.

W tym roku jeszcze więcej miejsca na notatki codzienne i ogólne.
Prosty, przejrzysty , minimalistyczny z moimi rysunkami florystycznymi.

Każdy miesiąc to inna inspiracja i inny motyw przewodni.

Sprawdź i daj znać, który miesiąc podoba Ci się najbardziej!

Rok 2016 posiadał motyw 'domu', wszystkie plansze prezentowały się tak:



Plik PDF zwierający 12 kart dostępny pod linkiem:






13 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kalendarz na 2017 rok! Śliczne rysunki :) Z chęcią sobie taki wydrukuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne grafiki, zdecydowanie w "mojej" tematyce.
    Już pobrałam :-) Dziękuję za udostępnienie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kalendarz! Strasznie się cieszę, że do Ciebie trafiłam <3
    Zostaję!
    Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Mam zamiar zrobić kalendarze z dziećmi na Dzień Babci i Dziadka- te idealne, bo można pokolorować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2017 jest po prostu świetny! Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten kalendarz :) Już sobie pobrałam, zaraz wydrukuję :) A córka szykuje się do kolorowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kalendarz! Czy jest możliwa jego wersja angielska?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten tegoroczny kalendarz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super z pewnym poślizgiem ale drukuję:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 dobrze narysowane... , Blogger