piątek, grudnia 09, 2016

Kartki świąteczne do wydrukowania BOŻENARODZENIE

W tym roku nie zapominajmy wysłać tradycyjnej kartki świątecznej do naszych przyjaciół i rodziny. Wartość kartki papierowej nigdy nie zblaknie przy wirtualnych życzeniach. A kartka własnoręcznie wykonana lub ozdobiona stanowi swoisty prezent dla najbliższych.




Z wielkiej ilości komercyjnych produktów możesz się wyróżnić w te święta z moja małą pomocą.

Ty, potrzebujesz jedynie - kredek, pisaków, brokatu czy innych przyborów piśmienniczych, a szablony wydrukuj na papierze technicznym lub ozdobnym . 
Kartkę możesz kolorować, pomalować i wysłać.

Będzie to doskonała zabawa dla całej rodziny nie tylko dla dzieci, również dla kreatywnych dorosłych.
Do dzieła!


Przygotowałam wzory dwóch kartek świątecznych gotowych do wydrukowania .



Link do pliku PDF: Wesołych świąt 2016 kartka 1



Link do pliku PDF: 



4 komentarze:

  1. Jestem w niesłabnącym szoku. Przepiękne, zaraz pokażę Córci bierzemy się do roboty. Dziękuję za otwartość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) świetnie!
      ilustracje miały początkowyo inne przeznaczenie, ale że nic z tego nie wyszło, zamiast kurzyć się w szufladzie, postanowiłam podzielić się nimi :) Udanej zabawy! Pozdrawiam Was :*

      Usuń
  2. Dziekuje! A przy okazji podziekuje za wszystkie materialy, ktore Pani tu umieszcza, sa w ciaglym u mnie uzyciu, moje cory je uwielbiaja!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 dobrze narysowane... , Blogger