piątek, grudnia 30, 2016

Podsumowanie 2016 roku, plany na 2017



Rok 2016

To był całkiem dobry rok, po cichu liczę, że to początek fali pozytywnych zdarzeń związanych z rysunkiem i ilustracją.

W tym roku pracowałam nad kilkoma publikacjami z moimi ilustracjami m.in. z wydawnictwem WiR Pajdohistoryki-z-Basia oraz Pajdohistoryki-z-Jasiem oraz trzecia część, której premiera planowana jest na początek nowego roku, z wydawnictwem O-Press seria kolorowanek Kolorowe Igraszki (bazgrołkowe kolorowanki).

Tworzyłam zlecenia dla dużych i małych firm co bardzo mnie nakręciło, że moja praca jest potrzebna.

Dla Familiowo stworzyłam rysunki i grafiki do planeru, ułatwiającego zaplanowanie życia rodzinnego.



Rok 2017
ah... jestem kiepska w planowaniu. 

Ale chcę :
1. więcej rysować, codziennie...! spóbować sił z infografiką.
2. pojechać na kurs ilustartorski do Londynu
3. przebiec przynajmniej 3 zawody biegowe w tym jeden na 10 km
4. nawiązać współpracę ilustratorską z czasopismem 
5. dalej ilustrować dla wydawnictw
6. wydać swoją kreatywną książkę...

Oby... rok 2017 był dobrym zawodowo rokiem! Czego i życzę także Wam!


Szczęśliwego Nowego Roku!

A jakie są Wasze plany na 2017?

k.


1 komentarz:

  1. Świetne plany - dawno u Ciebie nie byłam - idę kukać pozostałe posty - to będzie uczta dla oka! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 dobrze narysowane... , Blogger